mandag den 30. april 2012

There and back again

Så er jeg hjemme efter anden omgang i Bleau. For at opsummere har var denne uge i skoven langt fra så god som de to forgående.Men de var også svære at hamle op med. Dels pga. vejret og fordi jeg var ved at være træt og dels fordi jeg manglede en sparringspartner at arbejde med på de tungere projekter. Det er bare ikke lige så sjovt at arbejde beta alene. Men det har været hyggeligt og vi har fået klatret trods alt.

Det har været en super fed måned sammenlagt dog, med de lidt over 3 uger afsted. Men som jeg sidder hjemme i sofaen lige nu, er jeg glad for at jeg ikke skal klatre de næste dage. Jeg er mæt på klatring, brugt og slidt...men glad. Jeg har virkelig fået prøvet mig selv af på nogle tunge problemer og konstateret at med lidt arbejde ligger de lige om hjørnet, og jeg har fået rykket en lang række klassikere og andre mindre kendte perler. Jeg sidder tilbage med en følelse af at jeg har klatret Bleau. En følelse jeg blev snydt for da jeg sidst var der i 2010. Så det er måske ikke så mærkeligt at jeg er træt. Ud af 22 mulige klatredage har jeg været på de 17. De seneste dage har jeg heller ikke følt at jeg havde så meget at trække med som jeg havde til at begynde med. Det er svært at holde hviledage nok når man er afsted og dårligt vejr ånder een i nakken heletiden og men føler man må udnytte ethvert vejrvindue til at rykke ud.
Men alt i alt er jeg blevet reforelsket i Bleau. Der er jo så meget fed klatring i den skov i enhver stil. Jeg må tilbage igen snart og få lukket nogle af de projekter jeg fik åbnet.

Der kommer lidt flere billeder de næste dage

Min ticklist for de 3 uger:

Cortomaltese, 6c+
Tentation, 7a (flash)
Retour aux Sources, 7a
Brasil, 7a
Action directe assis, 7a
la faux baquet, 7a (flash)
Jokari, 7a
la Baleine, 7a
Narine Droite, 7a (flash)
Gros Doigts, 7a
un Coin de Paradis, 7a 
Abdolobotomy, 7a (flash)
Plastikman, 7a
Debrivitate Vitae, 7a
Coup de Foudre, 7a
Surplomb de la Coquille, 7a
le retournelle , 7a+
Beatle Juice, 7a+ (Flash)
Rød #8 ss (Franchard Cuisinére), 7a+
Vandale Gauche, 7a+
Extorsion de Fond, 7a+
Iceberg Raccourci, 7a+
la Fissure Éversé, 7a+
Yogi, 7b
Pulpfriction, 7b (flash)
Kanguru city, 7b
Canonball, 7b
l'aerodynamite, 7b+
Jambe de bois, 7b+
Modulor, 7b+
Symbiose, 7c
Vandale, 7c
Alea Jecta est, 7c
Le Lot Boudins, 7c
La balance, 7c+
la mandarin, 7c+
l'Æil de la Sybille, 7c+
a Préhension, 7c+
Rainbow Rocket, 8a

Ingen kommentarer:

Send en kommentar