mandag den 23. april 2012

Forårs Bleau tur - Heat #2

Min anden omgang i Bleau er skudt igang. Denne gang i 9 dage. Jeg er denne gang afsted med Magnus, Rune, Mads og Bo og vi ankom fredag aften. Allerede hjemmefra lovede vejrudsigten ikke godt så det var ikke med de største forventninger jeg drog af sted. Jeg føler mig stadig stærk og klar til at rykke igennem så håber vi får nogle gode verjvinduer. Her kommer lige en hurtig opdatering af dagenes begivenheder.

Lørdag d. 21. - Verjudsigt - sol, skyer og byger
Ustadigt vejr men dog med små huller i skyerne hvor solen kiggede frem, nok til at stenene ku tørre før næste skylle. Jeg ville gerne køre en ekstra session på Le Mandarin og se om en uges restitution var det der skulle til. Endnu engang følte jeg mig ret tæt på men den kom ikke i posen. Og så kom regnen igen.

Fokus før Jet Set 7a

Mads fanger kanten på Jet Set

Søndag d. 22. - vejrudsigt- sol og skyer
Vejrudsigten levede til dels op til det den lovede. Vi havde flere timer med sol, men helt fri for byger var vi ikke. De andre gutter var i Gorge au Chat men jeg tog ud til Bois des Longs Vaux for at arbejde på a Préhension. Med kun to pads og uden spotter havde jeg ikke balls til at leve hele ruten men jeg fik lavet alle bevægelserne individuelt og senere på dagen fik jeg de andre ud for at spotte og jeg fik den sat. Mega nice. Roof problem med stort R, med lange bevægelser og kompression.

Gorge au Chat

Undertegnede på de sidste flyt ud af taget på a Préhension 7c+, Bois des Longs Vaux

Ly for regnen

Rune arbejder på Excalibur 7a+, Franchard Cusiniére Sud

Mandag d. 23. - Vejrudsigt - Regn
Selvom udsogten lovede regn vågnede vi op til sol, så Bo, Mads og jeg tog til Petit Bois og rykkede lidt lettere problemer før regnen så kom i stor stil alligevel. Så nu står resten af dagen bare på film og hvile.

Bo på klassiske bleau-slopere i Petit Bois

Ingen kommentarer:

Send en kommentar