onsdag den 25. april 2012

sol er bare sjovere


Idag tilsmilte vejrguderne os og sendte, os trods en udsigtsløs regnfuld formiddag, endelig en portion sol. Den fik tørret klipperne op hen ad eftermiddagen og efterlod dem kolde med virkelig godt stick.

Dagen har været præget af besøg i områder som ingen af os har været i før og for mit vedkommende også et gensyn med Vandale stenen i J.A. Martin. Jeg ville se lidt på Cæur de Alien, 7c+, men måtte hurtigt sande at det simpelthen var for morpho for mig. I stedet fik jeg arbejdet lidt på Contre Sens, 8a, hvilket ikke virker helt umuligt for mig. Så den er sat på listen over projekter der skal arbejdes mere på når tid er. Med den nedgående sol, der kastede et smuk lys over de nyudsprungne træer og klipperne, klatrede vi os ind i mørket for at udnytte det sidste af dette perfekte vejrvindue. Og selvom det ikke endte med et hårdt send fra min side idag, gik jeg i sending spree i 7a-7a+ regi og satte 6 stk og en række røde circuit problemer i de 4 områder vi nåede at se. Så alt i alt en god dag i skoven.

Rune fokuserer på un Coin de Paradis, 7a

Tiltræng hvile. Crash pads kan bruges til andet end som faldunderlag

Magnus fokuserer på Gros Doigts, 7a

1 kommentar:

  1. Det er dejligt at se at hipstermoden kan bruges til andet end at sidde på Hipster Hylden (Dronning Louises Bro) og cykle fixies.

    Men nu er bouldering også den nye hipstersport :)

    SvarSlet