onsdag den 24. august 2011

So long Rocklands

3 uger i paradis er nu slut og det har været en helt fantastisk tur, fraset min ulykke i sidste uge. Davids billeder og Simon's vidner om dette og jeg kan kun istemme at det helt sikkert er et sted jeg skal tilbage til igen i en nær fremtid. Klatringen dernede passer min stil rigtig godt og min hårde træning op til viste sig også at bære frugt. Jeg fik åbnet en ny grad og etableret mig lidt bedre i 7c+'erne med en række helt fantastiske sends. Weichei, Caroline og Berserker, er nok dem jeg vil huske bedst. De byder hver især på helt unik klatring i hver sin stil, og indbefatter hvad jeg mener er essensen i bouldering.

Turen løb op i ca 10.000 kr pr. mand, alt inklusive, hvilket må siges at være en fair pris for 3 uger. Det er, pr. uge, ikke mere end man giver for en tur til Schweiz, men det kræver også at man så er der i minimum 3 uger.

Samme dag vi kom hjem, tog jeg til lægen og fik taget en check-up røngten af min ankel og det blev bekræftet at der ikke er noget brækket, hvilket jeg selvfølgelig er glad for. Men den er stadig hævet og blå-lilla, og gør ondt, så jeg er stadig nervøs for mine ligamenter. Mere om det i de kommende uger.

Her er mit bidrag af billeder fra turen. Simon står for videoredigering, så hold øje med OPC's blog.

Simon på Minki 7b

Jacob tester Black Velvet 8a

Simon på Throw Yourself Away 7c

Jens på Throw Yourself Away 7c

Jens lader op til endnu et forsøg på Sunset Arete 7c

Alex arbejder på The Secret to Olives Preserve Cupboard 7b

Øgle

Alex på Dirty Lies 7a+

På vej hjem fra Roadside området

Jacob på The Rhino 7b+

Campens bar

The Hen House coffee shop



Adieu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar