tirsdag den 15. februar 2011

...hmmm

Ja ja David, jeg skal nok. Ikke at der er meget at rapportere fra i søndags, og heller ingen billeder, men I ved jo efterhånden godt hvordan der ser ud derovre, på sådan en kold grå vinterdag. Kulden bed fra sig og dermed også klippen, og musklerne kom aldrig rigtig igang. Den korte version er at det lykkedes mig at ryge af toppen af colosseum ss to gange. Hva sker der lige for det!! Den ene gang skød jeg for kort til slut jug'et og den anden gang gled min fod i afsættet. Ud over det, jeg syns dælme at første flyttet er mega svært.
En glædelig nyhed er dog at jeg kom lidt længere på Sonic, men kunne mærke at jeg har mistet en del trækkraft mellem skulderbladene, så ku ikke spænde nok op i de to gastons inden flyttet til læben. Næste gang igen så! Som trøst fik jeg sat Fina Areten i stedet. Den klatrede sgu bedre end jeg havde troet, fedt problem.

Men men men, den store af dagens nyheder, *spændigsopbyggende trommesolo*....,

Madrid og jeg har slået pjalterne sammen med Jens og Simon (aka. Packing crew aus Odense)og rykker efter Paw og David til Rocklands til sommer. Weeii..haa!!!
Det bliver dog lidt forskudt da vi skal være afsted de første 3 uger i august. Så vi får et overlap på en uge. Men det bliver så mega fedt!!... At glæde sig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar