søndag den 14. november 2010

Chironico day 2

I går var vi igen ude ved de fantastiske boulders i Chironico. Forholdene var rigtigt gode så forhåbningerne til dagen var høje. Mikkel og Paw bidrog med dagens hårdeste sends af hhv. The Shield 7B(+) og Dr Med Dent 7B, mens vi andre fik spank! Selv havde jeg udset mig Dr Med Dent som dagens projekt og jeg var rimelig optimistisk da jeg efter 3 forsøg havde lavet alle bevægelserne. Af en eller anden grund kunne jeg dog ikke sætte det hele sammen og endte med at bruge ca. to en halv time på problemet inden jeg måtte sande at jeg var for udbrændt til at sende det. Efter Dr Med Dent kørte vi til Centrale sektoren hvor Paw og Jack arbejdede lidt på hhv. Les Doigts Verts 7C+ og Le Piller 8A, mens jeg selv gav nogle forsøg på Lemon Tree 6C+. Trætheden var dog ved at melde sig og med tynd hud og trætte arme måtte vi takke af og indse at løbet var kørt for dagen. I dag er der hviledag hvilket er meget god timing da der er totalt tåget og fugtigt - se billedet nedenfor. Så nu skal der bare slappes af og så må vi se hvad der er af muligheder i morgen. Hvis vejret er lige så dårligt som i dag skal vi nok ned til Arabald 7B der ligger i en hule og derfor altid er tør - ellers står den helt sikkert på Dr Med Dent! Nu må vi se...


 Paw sender Dr Med Dent

Paw arbejder på Les Doigts Verts


Jack på Le Pillier


Udsigten fra lejligheden i morges

I sidste indlæg blev der lovet en lille video fra første dag, men internetforbindelsen er simpelthen for dårlig til at uploade den - vi kører 10 kbit/s upload! Så den må vente til at jeg er tilbage i DK.

3 kommentarer:

  1. Hej i får lige en lille hilsen på vejen - god tur, Dr. Med Dent nupper du bare når du er frisk! Jeg er mega misundelig!

    Hilsen Madrid

    SvarSlet
  2. Hey Madrid. Tak for hilsenen - den giver jo minder til da vi var hernede sammen for 2 år siden :-) I morgen lover de 69 mm regn, så det bliver nok ikke i denne omgang jeg får lavet Dr Med Dent. Men så må jeg jo bare sørge for at få booket en ny tur herned snart igen! Vi ses i CB. Ha det godt så længe....

    SvarSlet
  3. Nu er jeg jo ikke ligefrem matematiker, men det der tror jeg godt jeg kan. 69 mm regn er 6.9 CM REGN!!! Wholy shit. Du bliver jo skyldet bort, hvis du så meget som nærmner dig problmet. Det er sur røv -- fedt at du lavede så hurtig fremskridt på det, men ærgeligt hvis du må flyve hjem uden at få det med...

    Giv den gas på Le Pillier, Paw. Det ligner din stil :)

    SvarSlet