torsdag den 20. maj 2010

Så er den i vinkel...eller...

Indtil i tirsdags vidste jeg ikke hvordan man sætter en albue der er gået af led på plads...det ved jeg så nu! Denne gang er det ikke mig selv der er kommet til skade, hvis der var nogen derude der tænker, "hva har han nu lavet"! 
Kort fortalt er historien den at jeg var til almindelig tirsdags træning i CPH-B, og Anne min kæreste var lige startet på begyndertræningshold der. En times tid inde i træningen sker der så det at Anne vil hoppe ned fra toppen af 45 graderen, men lander lidt skævt, så hendes fødder smutter på madrassen. Hun tager fra med den ene arm strakt og *pop* så er den gal! Hendes venstre albue går af led hvilket ser sådan her ud

Her er Anne så dopet af morfin og hendes arm er i teorien strakt,
men den bule der stikker ud til siden skulle egentlig have siddet bag på!

Inden i ser det sådan her ud. (billedet er lånt men indtrykket er det samme)

Afsted gik det til Hvidovre hospital, hvor der var kort proces. Da vi jo begge er medicin studerende, fik vi under kyndig beskrivelse vist hvordan sådan et lad skal komme på ret køl igen. Det var nu nok mest mig der fik noget ud af den undervisning, da Anne var dopet på morfin og lammet af smerte, men lettet over at sin arm nogen lunde lige igen.

Hun har fået armen i gips og slynge i 3 uger men har det ellers godt. Det er bare super ærgerligt, da hun lige var kommet godt igang med træning og følte fremskridt, men hun er forhåbentlig snart tilbage på væggen igen.

Pas på jer selv derude, og vi ses til torsdagtræning!

1 kommentar:

  1. Hej Rasmus og Anne

    Sikke en historie. Hørte om dramaet fra Anders... puha.
    Jeg håber det går bedre med dig Anne, og ønsker dig god bedring! Vi ses på væggen, når armen er god igen.

    I er også velkomne i Kjuge - hvis ikke man kan klatre, så kan man også hygge sig i haven :-)

    /Nina

    SvarSlet