søndag den 30. maj 2010

Fra dansk Ø til schweizisk magi

En drastisk ændring i planerne har gjort at uge 26 ikke står på udforskning af de Bornholmske klipper, men istedet en uge i Magic Wood. Projekt Bornholm så ellers ud til at blive en fed oplevelse, men det var svært at få erhvervet nok folk til, at en område-udviklingstur bliver fed. Vi vurderede at det ville blive en hård tjans med for få folk til at skrubbe og børste, til at vi ville få klatret nok i den sparsomme tid en uge har at byde på.


Men men men, nu stod vi pludselig med en hel uges fri tid, og hvad er bedre end at bruge den i Schweiz:) Holdet bestående af David Høj, Alexander Madrid og undertegnede rykker derned søndag d. 27. juni, så der er potentiale for nogle spektakulære sends.
Sidst jeg var der lykkedes det mig at lave en pulley på min første klatredag, så jeg nåede kun at få sat ét problem. Så der er masser af projekter at gå igang med. I er meget velkommen til at skrive og komme med jeres bud på et must-do projekt så vi kan få stykket en tick-list sammen.

Ud over det har jeg lige fundet denne relativt nye PDF fører over området. Den bliver selvfølgelig også til at finde på The Turfs

1 kommentar:

  1. magic wood er virkelig et fedt sted, tror også nogle af drengene fra odense har snakket om at tage afsted. Jeg kommer ikke med, da jeg skal rejse andetsteds.

    Synes helt klart I skal prøve supernova. Det er stadig det fedeste problem jeg har lavet og det er ikke helt uoverskueligt at lave det.

    Et andet problem som I skal prøve er man of a cow - det klatrer SÅ fedt.

    god tur :)

    SvarSlet