mandag den 22. marts 2010

Sagen: Rasmus vs. sin krop / dagen derpå

Først lige et tillykke til de to vindere af gårsdagens Tour de Bloc i PK, S. Østergaard og Jens Gad. (Se hele resultatlisten og en opsummering af dagen her).
Jeg selv sidder pt. i langstrækte forhandling med min krop, om den den syns klatring er en god ide og om den har lyst til at være med til sådan en omgang igen! Mine guns og pecs er stadig syret helt til, mine senetilhæftninger skriger om nåde og det mindste host eller nys får min ryg til at føles som en gammel mands. Men jeg tror udfaldet af forhandlingerne bliver at jeg kan melde mig tilbage i gamet igen, og at jeg bare må ignorer min krops umiddelbare klagen og nøjes med at tildele den en uges ferie og så ellers beordre den tilbage på væggen igen:) For trods de ømme muskler kan jeg vist kun være godt tilfreds med min præstation igår. Fik lige sneget mig ind på en finale plads og sluttede som nr. 10. Mit håndled klarede skærerne og har ikke brokket sig, så nu skal formen bare bankes op igen.


Selvom PK ikke efterlader meget plads til publikum var stemningen i top og der var blevet skruet nogle rigtig fine problemer til både indledende og finale som sædvanlig. Personligt er jeg gald for at jeg fik lukket indledene nr. 5, selvom det tog 15 go's (Se beta video på 'tour de bloc's side).
Tak til Jens og Martin og PK for en veltilrettelagt 3. afdeling af Tour'en.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar