tirsdag den 9. marts 2010

Byggedag i PK

Jeg var lige ude og give en hånd med i PK, da de er ved at bygge en ny struktur der gerne skulle blive klar inden Tour'en kigger forbi d. 21. Det ser ud til at blive rigtig lækkert. Et ca. 50 graders overhæng med vinklede overhængende sider, der lægger op til en god omgang kompressionsklatring og shaky udtopninger, som PK'erne jo som bekendt er svært glade for.

Jeg har selv været på væggen for første gang i 1,5 måned. Det har været længe ventet, grænsende sig til næsten abstinenslignende træk med rysteture og koldsved. Men jeg kan da glæde mig over at jeg ikke er gået glip af det allesteds fraværende gode klatrevejr. Mit håndled føles godt selvom det hurtigt bliver træt, men ingen smerter. Jeg når nok ikke at blive top klar til Tour'ens 3. afdeling, men jeg kigger da forbi og klatrer lidt indledene ruter og så ellers skyder nogle billeder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar