onsdag den 21. september 2011

Tilbage på væggen

Bare en lille opdatering om min skades situation. Det tog mig ca. 3 uger fra jeg forvred min fod til at jeg kunne smide krykkerne, og derefter lidt over en uge før jeg kunne gå på trapper uden at det kunne ses at jeg havde været skadet. Den tidshorisont siger lidt om hvor stor skaden har været, selvom det "bare" var en forstuvning.
Som det ser ud idag kan jeg gå normalt, omend med moderate smerter ved visse fodstillinger. Jeg mangler stadig at få mine ligamenter tjekket endegyldigt på en idræts-klinik, men umiddelbart tror jeg at jeg er sluppet meget billigt fra uheldet, uden varige mén. Jeg føler ikke at der er instabilitet, og den får fuld gas på vippebrædtet.
Jeg var desuden ude i CB for første gang igår for at se hvad jeg kunne. Jeg tør ikke klatre problemer med risiko for styrt, så holdt mig til store greb og cirkler, men det var rart bare at komme lidt igang igen. Der kommer stadig til at gå et stykke tid før jeg tør lande på foden, men lidt har også ret. Kunne godt mærke i armene at jeg ikke har været god til at holde dem vedlige på hangboardet, så det bliver en lang sej vej tilbage i form.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar