fredag den 1. juli 2011

Er du i tvivl...så dyno!! vol. 3 - Og træningen er igang

Så er der kun 1 måned til afgang, og rejsefeberen er så småt begyndt at melde sig! Nogle af de praktiske ting, så som forsikring, er ved at være på plads, og så er det sidste boost af træningen sat ind. Jeg har fået lagt et hårdt program for de næste uger. Den står på en eller anden form for træning hver dag. 4 gange om ugen i CB hvor jeg veksler mellem hård bouldering, campus-hangboard træning, og cirkler, sådan at jeg skiftevis får kørt en af de tre sessions to gange på en uge. På "hviledagene" står den på core-træning, i from af front levers og mobile-fit Jeg ved ikke om det er for optimistisk, men nu har jeg kørt på i 10 dage og indtil videre kører det. Får naturligvis også trænet lidt dyno, og springkraften er ved at være tilbage i benene. Og som vanlig inspiration, lad mig slutte med 3 dynos á Rocklands

Hole in one 7c+

Black velvet 8a

Oral office 8b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar