fredag den 20. maj 2011

Mens vi andre bare sidder herhjemme

Jeg har idag været oppe og forsvare min bachelor og har endnu 2 eksaminer forude inden jeg kan kalde sommerferie. Jeg har bøger og medicinske begreber op over begge ører og fornemmelsen af klippe synes lige nu ret fjern. En session på hangboardet kan ikke rigtig gøre op for det, selvom tanker om bare at blive stærkere frem mod Rocklands er nok til at drive værket. Jeg er sikkert ikke den eneste der sidder og ønsker mig på tur de her dage. Men mens vi sumper hen i hverdagens slæb, bliver der i den anden ende af Europa skrevet dansk klatrehistorie. Jeg ved godt det ikke er bouldering, men at Bjørn endnu engang inden for få dage ticker 8b+, kan man ikke andet end at blive imponeret over. Det er mega inspirerende at se en sådan udvikling og skubben af grænser. Det giver bare een lyst til at træne endnu hårdere og mere, så lige endnu en front lever og en one-arm inden sengetid.

Stort tillykke herfra til Bjørn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar