onsdag den 9. marts 2011

Forbudt for børn

Denne weekend bød både lørdag og søndag på fænomenalt godt vejr over skåne. Sol fra en skyfri himmel, en luftfugtighed i omegnen af 50% og temperaturer behageligt lige en grad eller 2 over frys, Så bliver det simpelthen ikke bedre. Jeg var selv afsted søndag med Martin Sørensen bag rettet og Madrid, Munck, Arnaud og undertegenede klemt ind i Martins minibus.
Jeg havde store forhåbninger for dagen, da jeg siden min sidste tur her ligget og trænet dødhæng, specielt med venstre hånd for at kunne være sikker på at holde første bevægelsen på Colosseum ss. Træningen havde givet pote og jeg kunne lave første bevægelsen stort set hvergang. Så efter endnu et misset skud mod slut-jug'et og et par ekstra go's sad den i skabet.

Madrid giver Colosseum ss nogle skud

Madrid havde i mellemtiden valgt at koldstarte på Det gåtefulde folk som han fik sendt i 3. go. (den dreng er en maskine), Martin fik lukket både Ghetto og Super Ghetto og Munck satte Abe Index med en ny beta (ingen match på crimpen, men venstre hånd rykket ned i underklingen fra Stålmanden og så slå højre hånd til kanten).
Vi mødtes med Anders Mikkelsen der mente at Barnforbjudet ville være et nemt send så det var næste stop. Selvom jeg ville gemme kræfter til Sonic, valgte jeg at give den et go efter at have set de andre på den. Det blev til et flash selvom jeg undervejs var sikker på at hele projektet ville ende i forstuvede ankler og brækkede arme og ben. En virkelig skræmmende oplevelse. Som jeg har sagt før, jeg har det virkelig skidt med high-balls, så hvordan jeg stadig overbeviser mig selv om at jeg skal på dem indimellem er mig en gåde.
Sonic fik jeg igen ikke lukket men så er der jo stadig glæden ved at have et projekt.

Barnforbjudet's skræmmende højde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar