søndag den 30. januar 2011

Kjugekull

Så er sæsonen 2011 skudt i gang! Et slæng bestående af Arnaud, Yoann, Henrik, Benjamin, Bølling og jeg selv satte i går morges kursen mod Kjuge og det endte med at blive en fantastisk dag - i hvert fald for de 2 Boulderers Turf repræsentanter. Rasmus gjorde kort proces med både Gladiator 7C og Korsfäst 7B og viste at 6 måneders jordomrejse ikke nødvendigvis går ud over klatreformen. Selv fik jeg lukket mit projekt fra efteråret Våroffer 7B og lavede Yoda 7A+ i få forsøg  - de mange timers udstrækninger over vinteren begynder at vise resultater! Derudover fik jeg lavet Merquez 7A, Sommarnatt 7A og repeteret Axelmakten 7A. Jeg ved ikke om det var det gode stick eller jeg bare er blevet stærkere, men alle problemerne føltes lidt soft! Anyway, det var en super dag og det lover godt for resten af sæsonen. Stay tuned...

Rasmus sender Gladiator 7C
 

Anders varmer op på Sputnik 6C

2 kommentarer:

  1. Grats til jer begge og velkommen hjem Bølling - det er sgu stærkt gået! Har du pumpet med din powerball hele jordomrejsen? :)

    SvarSlet
  2. Hey Sims, jo tak:) det er rart at være hjemme igen. Har ikke fået klatret særlig meget og jeg nåede ikke at blive ejer af en powerball så det har heller ikke noget at sige! Tilløks med dine egne send's også!!

    SvarSlet