lørdag den 28. august 2010

Mere blog

Vi elsker blogs, du elsker blogs, jeg elskers blogs, men endnu mere elsker jeg at rejse. Så det vil jeg hermed gøre nu!...eller om nogle dage. Som de fleste nok har hørt tager Anne og jeg afsted i 5 måneder og er derfor først hjemme igen i slutningen af januar. Argentina, Chile, Colombia, Tonga og New Zealand bliver det til i denne omgang. Så hvis du kan overskue endnu en blog der ikke omhandler klatring men bare historier fra den virkelige verden, så er vi til at følge på anneograsmus.hotsnow.dk. Men klatrerelaterede emner, billeder og videoer skal jeg nok forsøge at poste her hvis det bliver for meget med alle de blogs.

Så til dem jeg ikke når at få set inden afgang så må i ha det så godt, go træning og vi ses engang i det nye år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar